NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » REGULAMIN » REGULAMIN @N+N@

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Regulamin @N+N@

przepisy prawne (nie kulinarne)
  
slavian
27.12.2007 17:56:07
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: -130/-141

Posty: 21 #36731
Od: 2007-12-23
WARUNKI ZAWIERANIA SOJUSZY
1. Każdy gracz może zaproponować podpisanie paktu z konkretnym sojuszem.
2. O podpisaniu paktu decyduje ostatecznie Koordynator, po osiągnięciu opinii członków rady sojuszu.
3. Każdy gracz zobowiązany jest zaznajomić się z listą podpisanych paktów.
4. Warunki podpisania jakiejkolwiek umowy Koordynator musi umieścić na forum do wiadomości całego sojuszu.
5. Żaden gracz nie może atakować nikogo z zaprzyjaźnionych sojuszy.
6. Za złamanie zasady wymienionej w punkcie 5 gracz poniesie konsekwencje ustalone przez radę sojuszu.

ATAKOWANIE SOJUSZÓW
1. Jak w każdym Państwie potrzebna jest dyscyplina dlatego każdy gracz jest zobowiązany do:
a) zgłaszania swoich ataków na członków innych sojuszów koordynatorowi,
b) składanie propozycji do przyjęcia do sojuszu na FORUM
c) nieatakowania sojuszników sojuszu N+N i akceptowanie paktów podpisanych przez ten sojusz,
W związku z tym, że niektóre sojusze są to sojusze jednoosobowe, ustanawia się co następuje:
1) w przypadku atakowania sojuszy o liczebności do 5 osad, nie wymagana jest zgoda Koordynatora. Należy jednak o swoim zamiarze powiadomić osobe odpowiedzialną w sojuszu za wojsko deff.
2) warunkiem ograniczającym pkt 1., jest sytuacja, kiedy w kilkuosobowym sojuszu są osady z pop powyżej 200
3) w przypadku złamania regulaminu w dziedzinie ataków innych sojuszy, Koordynator może ukarać gracza grzywną do 500 sztuk każdego surowca przy pierwszym naruszeniu regulaminu, ostrzeżeniem w opisie sojuszu przy drugim i wyrzuceniem przy trzecim przypadku.
4) Gracz, który samowolnie dokona ataku na obcy sojusz musi się liczyć z konsekwencjami ze strony atakowanego. W tym przypadku nie może on liczyć na zaangażowanie sojuszu w jego obronie.

WYKLUCZENIA Z SOJUSZU
1. Jeżeli gracz nie jest aktywny, tj. widnieje przy nim często żółta kropka otrzymuje ostrzeżenie od koordynatora.
2. Trzy ostrzeżenia powodują wykluczenie z sojuszu i rozkaz dla sojuszników atakowania niesolidnego partnera.
3. Jeżeli gracz narusza regulamin nagminnie jest automatycznie wykluczony z sojuszu.
4. Gracz, który jest farmiony przez innych graczy i nie stosuje się do zaproponowanych mu sposobów zmiany takiej sytuacji jest wykluczony i staje się celem ataku wszystkich sojuszników z Accademi, a o sprawie jest powiadamiany sojusz N+N

SITTER
1. Gracz z sojuszu może mieć 2 sitterów łącznie.
2. Sitterem może być tylko i wyłącznie gracz z sojuszu ANN lub N+N
3. O wyznaczeniu sitterem kogoś należy natychmiastowo powiadomić członka rady odpowiedzialnego za kontrolę zastępstw.
4. W przypadku wykrycia odstępstwa od powyższych zasad, gracz zostnie usunięty bezwzględnie z sojuszu i zamieniony w farmę.
5. Zabrania się też pod rygorem wyrzucenia z sojuszu kontaktów z obcymi sojuszami - sprawa będzie traktowana jak potencjalne szpiegostwo.
6. O każdej próbie kontaktów z innych sojuszów należy natychmiast meldować Koordynatorowi przesyłając kopię listu.
7. Na żądanie członka rady sojuszu gracz zobowiązany jest udzielić dostępu do swojej osady poprzez wyznaczenie go jako sittera na tą chwilę. O fakcie należy powiadomić Koordynatora.
Pierwsza poprawka:
W związku ze zmianą nazwy sojuszu ANN na @N+N@ oraz faktu wejścia w koalicję +M.M.M+ ulega zmianie punkt drugi powyższego zapisu:
2. sitterem członka sojuszu @N+N@ może być tylko członek sojuszu @N+N@, N+N, =N+N= lub członek koalicji +M.M.M+ za zgodą Koordynatora lub radnego do spraw wewnętrznych sojuszu.

POMOC WEWNĘTRZNA SOJUSZU @N+N@
1. Na wezwanie rady sojuszu każdy gracz jest zobowiązany do wysłania pomocy gospodarczej określonemu graczowi z sojuszu, na cel ustalony przez radę.
2. Pomoc może być przeznaczona na budowę nowej osady, rozbudowę infrastruktury, rozbudowę bazy surowcowej, rozbudowę wojska deff.
3. Cel pomocy określa rada, po konsultacji z graczem, któremu udzielona zostanie pomoc.
4. raport o wysłaniu pomocy gracz wysyła Koordynatorowi.
5. Koordynator podaje do publicznej wiadomości o wysokości udzielonej pomocy.
6. Gracz, który otrzymuje pomoc jest zobowiązany do rozliczenia się z tych środków przed Koordynatorem lub upoważnionym członkiem rady.
7. Raport z wykorzystania środków jest podawany do wiadomości na Pw do każdego z graczy.
8. Na czas udzielanej pomocy w celach kontrolnych gracz musi udzielić zastępstwa członkowi rady do którego ma największe zaufanie.
9. Udzielona pomoc może być wykorzystana tylko i wyłącznie w wyznaczonym celu.
10. Nierozliczenie się z udzielonej pomocy, skutkowalo będzie natychmiastowym usunięciem z sojuszu i skoordynowanym atakiem na nieuczciwego gracza.
Pierwsza poprawka do tego zapisu:
1. Koordynator ma prawo określić minimalną stawkę, jaką gracze są zobowiązani udzielić w ramach pomocy wewnętrznej.
2. Gracz, który nie wywiąże się z zobowiązania chociaż w minimalnej stawce otrzyma ostrzeżenie jak za żółtą kropkę.

RADA SOJUSZU @N+N@
1. Rada sojuszu prowadzi działania na rzecz wszystkich członków sojuszu.
2. Członkami rady sojuszu mogą być gracze z osadami powyżej 150 popa.
3. Członek rady sojuszu jest wybierany demokratycznie poprzez głosowanie.
4. Głosowanie na członka rady sojuszu odbywa się poprzez wysyłanie wiadomości z propozycją kandydatury do koordynatora sojuszu.
5. Koordynator ogłasza wyniki wyborów na FORUM i mianuje na stanowisko wybranego gracza.
6. Każdy członek rady sojuszu otrzymuje uprawnienia do zapraszania nowych członków sojuszu, do wyrzucania graczy zgodnie z naszym regulaminem i tworzenia wiadomości jednocześnie do wszystkich graczy.
7. Rada sojuszu jest zobowiązana do kontrolowania przestrzegania regulaminu przez wszystkich sojuszników.
8. Każdy gracz może na FORUM wnioskować o odwołanie członka rady sojuszu, w tym także Koordynatora.
9. Odwołać członka rady może tylko Koordynator.
10. Odwołać Koordynatora może tylko i wyłącznie rada sojuszu N+N, na wniosek rady Accademii NN.
Pierwsza poprawka do regulaminu:
1. Zadania powierzone radzie rozdziela pomiędzy ich członków Koordynator.
2. Mianowani radni odpowiadają w całości za powierzone im zadania.
3. Rozkaz wydany przez członka rady w zakresie jego kompetencji jest obowiązkowy dla każdego gracza, bez możliwości kwestionowania.
4. Każdy gracz ma prawo wnieść skargę na członka rady.
5. Koordynator rozpatruje skargę i podaje jej wynik do publicznej wiadomości.
druga poprawka do zapisu:
1. W związku z wejściem sojuszu ANN w koalicję +M.M.M+ dokonano zmiany nazwy sojuszu na @N+N@. W związku z tym wszelkie zapisy w których widnieje nazwa ANN należy rozumieć jako @N+N@

WARUNKI PRZYJĘCIA DO SOJUSZU
1. Do sojuszu wstąpić może każdy, bez względu na wielkość.
2. Musi to być jednak gracz aktywny - wymagana jest co najmniej jednokrotna wizyta na forum.
3. W sprawie przyjmowania nowych sojuszników należy sie zwracać do gracza z rady odpowiedzialnego za rekrutację.
4. Rekrutant może zwrócić się całego sojuszu w sprawie opinii na temat kandydata do sojuszu.
5. W przypadku graczy wyrzuconych z Accademii, decyzję o ponownym przyjęciu podejmuje Koordynator po otrzymaniu zgody większości sojuszników.

WARUNKI POWROTU DO SOJUSZU I LIKWIDACJI OSTRZEŻEŃ
1. Ostrzeżenie można zlikwidować wpłacając karę grzywny na ambasadę w wysokości określonej wg następującego przelicznika:
ilość każdego surowca osobno = ilość popa w osadzie pomnożona przez współczynnik 5.
2. Gracz, który zostaje wyrzucony, może wrócić do sojuszu po otrzymaniu zgody większości graczy z sojuszu i opłaceniu grzywny wg przelicznika
ilość każdego surowca osobno = ilość popa w osadzie pomnożona przez współczynnik 10
3. Ostrzeżenia i ułaskawienie będzie skuteczne dopiero od momentu stwierdzenia uiszczenia kary grzywny.
4. Grzywnę należy wysyłać do Koordynatora, a Koordynator jest zobowiązany przedstwić rozliczenie wykorzystania tej grzywny.
5. Grzywna może być za zgodą rady przekazana innemu graczowi z sojuszu na rozwój militarny.
6. Gracz wymieniony w punkcie 5 jest zobowiązany do przedstawienia rozliczenia z wykorzystania grzywny Koordynatorowi, a ten do przedstawienia rozliczenia całemu sojuszowi.

_________________
F - @N+N@ walczy do ostatniej kropli krwi

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » REGULAMIN » REGULAMIN @N+N@

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


TestHub.pl - opinie, testy, oceny

"Jeśli Bóg z nami któż przeciwko nam " REGULAMIN 1. Jesteśmy sojuszem obronnym potrafiącym zadbać o swoje interesy - priorytetami dla nas są: NIEPODLEGŁOŚĆ NIEZALEŻNOŚĆ 2. atak na naszych sojuszników to atak na nas 3. atak na nas to atak na naszych sojuszników 4. atak na jednego z nas to atak na wszystkich w/w 5. składki na ambasadę w miarę potrzeby i w miarę możliwości, obowiązuje dobrowolność 6. (obowiązuje od 01 11) żółta kropka (bez uprzedzenia sojuszu) pożegnanie z sojuszem lub farmienie w zależności co jest korzystniejsze dla sojuszu 7. zmian w regulaminie i składzie rady dokonuje się większością głosów w radzie lub poprzez referendum głosowanie obowiązkowe